![]() |
|
|
|
|
|
|
03. 09. 2010 |
|
Kniha návštěv Zpráv celkem: 148
Dobrý den, chtěl bych Vás informovat, že jsme zahájily prodej vánočních ozdoby a umělých stromečků. Nabízíme Vám slevu 10% na všechno zboží v obchodě http://www.ozdoby-stromky .cz - při objednávce vložte kód slevového kuponu:"vanoce2010".
Dobrý den, chtěl bych Vás informovat, že jsme zahájily prodej vánočních ozdoby a umělých stromečků. Nabízíme Vám slevu 10% na všechno zboží v obchodě http://www.ozdoby-stromky .cz - při objednávce vložte kód slevového kuponu:"vanoce2010".
Byl jsem na hradě letos 2x. Poprvé s rodinou a podruhé teď na festivalu. Negativní připomínku mám ke stavu cesty na nádvoří a k bufetu (ten je snad horší než pátá cenová). Dámě na pokladně děkuji za vstřícný přístup a pohlídání kočárku. Jan Malý
For well-heeled patrons that have the necessary funds, gucci handbags Louis Vuitton will create an array of special-order gucci bags items — although they do have certain miu miu handbags requirements. The company will only commission Balenciaga handbags items that exemplify the spirit in which the fashion Balenciaga bags house was founded — to create the finest fendi handbags travel items available. If you order something other fendi than a handbag, travel case, louis vuitton wallet, Balenciaga jewelry case, or sunglasses, it may not fendi bags be approved for construction. gucci In one scenario, miu miu bag a client attempted to order a custom Louis Vuitton casket, miu miu a request that was ultimately denied.louis vuitton
When placing a special order for a Louis Vuitton travel item, louis vuitton2010 anything goes. Any Louis Vuitton store accepts special orders, replica louis vuitton although they must louis vuitton handbag be approved by the special designer handbags orders department before they can be processed. designer louis vuitton Custom items louis vuitton handbags louis vuitton handbags can take up to six months Hermes to be completed. While you’louis vuitton shoes re waiting on your item, gucci shoes the company will keep you shoes apprised of its status by sending pictures at each stage. gucci bags All items in your custom collection will have a unique lock number. You’ll even have the opportunity to go into the Louis Vuitton workshop to hammer in the last nail.
Milos
13:00 - 25.8.2010
Nechápu, proč pracuje na hradě někdo, koho práce nebaví a je na návštěvníky protivný. Jak jsem se dočetl níže v diskusi, není to jen má zkušenost.
Zaměstnavateli je evidentně jedno že mu personál odpuzuje zákazníky... Včera jsem navštívila s kamarádem a kamarádkou tento hrad. Bydlím kousek od něj a nikdy jsem tu nebyla, tak jsme se sem vydali a musím říct, že mě mrzí, že ČS stát nechal něco tak krásného a majestátního takhle zchátrat...Je to ohromná škoda. To, co zbylo a nově zrekonstuovaná místnost hradu - to bylo prostě úchvatné...Jsem nadšená. Klučina, co nás prováděl, musím říct, že byl nejen pohledný, ale také krásně povídal o historii tohoto památného místa. Byla jsem spokojena a kdybych měla ohodnotit spokojenost jako známkou ve škole, byla by to jednička 3x podtržená a s hvězdičkou. Doufám, že stát bude štědrý a věnuje na rekonstrukci více peněz, abychom měli tento hrad co nejdříve v "původním" stavu, byla by to škoda.
ANONYM
23:32 - 29.7.2010
Dobrý den, zajímalo by mě, jak daleko je hrad od přístaviště "hrad Veveří". Děkuji za odpověď
Cca 1,5 km... Petr Fedor
ANONYM
12:03 - 29.7.2010
Dobrý den, ráda bych se informovala o tom, kde se hrad Veveří přímo nachází(obec,město)??chtě la bych si zjistit k Vám spoje ale bohužel mi to nejde:/děkuju za odpověď<br />
Hezký den, Veveří se nachází na katastru města Brna a jezdí sem autobusová linka MHD č. 303. Petr FEdor, kastelán [b][/b]
Romana
21:44 - 28.7.2010
Dobrý den, je možné navštívit areél hradu a jít na prohlídku tuto sobotu v době festivalu LUGHNASAD? Platí, že do 18:00 nemusíme mít vstupenku na festival? Jaké je vstupné do areálu do těch 18:00 hod?<br /><br /><br />
Děkuji.<br /><br /> <br>Areál Veveří bude do 18:00 přístupný za 20,- a 10,- Kč mimo nádvoří tzv. Příhrádku, kde od 14:00 poběží program Lughnasadu. Pokud byste chtěl navštívit i expozici interiérů, tam stojí vstupné 50 a 25, poslední prohlídka odchází v 17:00.<br /><br /> <br /><br /> Petr Fedor<br /><br /> kastelán Dobrý den,chtěl jsem se zeptat jesli se u Vás na hradě dá uspořádat svatební obřad?díky za odpověď.
Svatební obřady pořádáme, konkrétní domluva raději po telefonu. Petr Fedor, kastelán
Kastelán ®
14:31 - 13.7.2010
Na Veveří nejlépe autobusem brněnské MHD číslo 303, zastávky Hrad Veveří, popřípadě U Matky Boží.
Petr FEdor
anonymka
22:25 - 12.7.2010
Dobrý den chtěla bych se zeptat, když chci jet na hrad tak musím jet do Veverské Bítyšky a odtud pěšky?? A jak daleko to zhruba je děkuji. <br />
ANONYM
15:14 - 10.7.2010
Na hradě jsme byli 9.7.2010, hrad krásný, ale ty dvě slečny pokladní od prohlídky vnitřních prostor člověka skoro až odradí....jsou velmi neochotné, nekomunikativní. Jasně nám daly najevo, že je rušíme z nicnedělání. Myslím, že nají usměvavé brigádnice by nebyl vůbec žádný problém
![]()
ANONYM
17:11 - 21.6.2010
hrad sice prazdny ale krasny.jen skoda ze je v takovem stavu a ze tam pracuji ty 2 line protivne kravy.
Jarka
11:32 - 21.6.2010
Dobrý den všem příznivcům hradu!
musím Vám říct,co se mi stalo-několik let se mi zdál sen o nějakém hradě.Pořád jsem tápala, který to je a asi před 4.lety jsem poprvé navštívila hrad Veveří a viděla jsem vše jako v mém snu!nemohla jsem uvěřit vlastním očím a měla jsem po celou dobu prohlídky husí kůži na těle...také jsem věděla přesně jak to vevnitř vypadá...od té doby se mi sen nezdál a hrad navštěvuji s celou rodinou pravidelně 28.9.na slavnosti burčáku:)) Přeji Vám hodně spokojených návštěvníků... Jarka
Kastelán ®
15:18 - 16.6.2010
Vážený pane Dominiku,
velmi mne mrzí, že jste byl s prohlídkou hradu nespokojen, nicméně onen program, o kterém hovoříte, nebyl provozován správou hradu Veveří, nýbrž agenturou Komedianti na káře, které váš dopis zcela jistě předám a osobně si s nimi promluvím. Celá causa je pro mne překvapením, neboť podobný program na hradě Veveří pro školní výlety proovzujeme již pátým rokem a Váš dopis je první negativní reakcí, která se ke mně dostala. S opakovanou omluvou a ujištěním, že vše prošetřím Petr FEdor, kastelán SH Veveří
Vášnivý turista
20:42 - 14.6.2010
Jestli se nepletu, tak hrad nikdy nepořádal podobné akce, spíše jen pronajímal prostory. Takže než začnete o někom psát že je podvodník, pak by možná nebylo špatné si zjistit více informací. Pro začátek třeba tady:
http://www.komediantinaka re.cz/main2.php?A=uvod_v
Dominik
21:55 - 10.6.2010
Zdravím děti byli se školkou navštívit hrad a jak ostudné zjištění,platili 130kč na osobu a bylo jim slíbeno že když přijedou dva autobusy budou mít sami areál k dispozici,na místě jsme zjistili že jsme sami nebyli bylo tam mnoho lidí takže dojednání neplatilo byl to podvod jak vymlátit mamon z předškolních dětí stydte se! Také prohlídka hradních interiérů jen pár místností a za čtvrt hodiny zase ven, ostuda to na zámku Častolovice se věnují celou hodinu a je tam co vidět a vstupné je mnohem levnější tedy hlavně pro děti!!
Zdravím opět ve spolek, s plánovanou opravou hradního mostu, na který byla vyčleněna dotace se plánuje umístit po opravě kopie soch, které jsou ve vlastnictví VUT. jak je to ale s originály, jsou všechny dochovány, či některé se stále hledají. díky za opdověď.
Hanka
9:16 - 30.5.2010
Ade: ze zastávky Zoologická zahrada jezdí 303...jede až do Veverské Bitýšky...myslím, že každou hodinu.
![]()
Ade
17:03 - 29.5.2010
Dobrý den, pokud tady ta informace je, tak jsem ji přehlídla. Prosím, jak se dostanu z Brna na Veveří? Jede tam nějaká MHD? Děkuji, děkuji, děkuji
![]()
Kastelán ®
23:48 - 26.4.2010
Odpověď všem pejskařům, do areálu zvířata mohou pouze na vodítku, na prohlídku palácových interiéru je jim ovšem vstup striktně zakázán.
Petr Fedor
Kastelán ®
23:43 - 26.4.2010
Vážený pane Heroute, <br />
<br /> v letošním roce připravujeme opravu zábradlí a pochozích ploch hradního mostu a pevně doufám, že do počátku hlavní sezony se nám podaří otevřít další návštěvnický okruh.<br /> <br /> Petr Fedor
ANONYM
12:40 - 23.4.2010
Dobrý den, můžu na Váš hrad s malým psíkem 2 kg.(celou dobu ho budu mít na rukách. Děkuji
anonym
10:39 - 22.4.2010
nebyl tu nahodou včera jeden příspěvek?
malý monitoring z tisku: gratuluji, na zasedání Zastupitelstva města Brna Z5/033 ze dne 20. 4. 2010 byla uzavřena smlouva o dotaci na zpřístupnění hradu Veveří ve výši 1 mil. Kč. byl to bod 40 v jednání zastupitelstva. jinak mám nový email, tak když tak prosím používat tento. dííky.
ANONYM
11:20 - 18.4.2010
Texty většiny příspěvků svědčí o duševní úrovni pisatelů. V psychiatrické léčebně by se tito lidé lépe uplatnili.
Zdravím opět ve spolek, přidávám malý monitoring médií: http://brnensky.denik.cz/ kultura_region/hrad-vever i-privital-jaro-a-prvni-n avstevniky.html
ANONYM
22:54 - 2.4.2010
Ahoj
Zdravím všechny, tak jaké opravy nás čekají letos pane Fedore,podaří se zpřístupnit třeba další místnosti,či se kupříkladu rozšíří služby pro návštěvníky? a v jakým stavu je nový web?díky za odpověď. Honza.
ten hrad je otresnej
kastelan ®
16:46 - 2.2.2010
Vše dobré v novém roce a mnohé omluvy za stav těchto stránek, nové jsou již v přípravě, ale musím počkat na dokončení schvalovacího procesu až v daleké Praze. Tedy díky za názory a podněty a prosím o trochu trpělivosti.
Hezký den Petr Fedor zdravím Vás pane Fedore,je škoda, že tyto stránky nejsou aktualizovány, chybí aktuální fotogalerie z dění na hradě, tipy na akce, nezabezpečená kniha hostů proti spamovým útokům, atd. určitě nejen já, ale i ostatní lidé by rádi sledovali dění na hradě a mohli doporučit návštěvu i ostatním.naštěstí návštěvu hradu Veveří všem doporučuji, ale o těchto zastaralých stránkách jim raději neříkám. je to fakt škoda...
budu věřit, že se to brzy spraví. mějte se a ať jdou opravy! Honza.
ANONYM
8:33 - 27.8.2009
co to je za knihu návštěv? Snad marťani?
jarmilka
18:39 - 16.8.2009
Pokládám za vysoce ostudné, že oficiální stránky hradu Veveří jsou přehlceny spamem. Předpokládám, že se můj příspěvek zajisté utopí v moři klikyháků, ale i tak si neodpustím tuto výtku napsat. Důrazně žádám: Udělejte s tím něco!!!
Děkuji. Jarmila B.
Vášnivý turista
18:43 - 19.7.2009
Prosím vás, dělejte něco s tím spamem!!! Těžce to devalvuje stránky krásného hradu. Což takhle implantovat systém CAPTCHA ??? Třeba by to pomohlo... Držím palce!!!
Zuzanka
22:00 - 14.7.2009
Škoda za ty spamove zprávy tady..
Těším se na Lughnasad, jsem zvědavá, co se od loňska změnilo - to se nám tam moc líbilo.
Kastelán ®
11:01 - 16.6.2009
Ano, výstavu zbraní - kopie tyčových zbraní 30. leté války - chystáme s vernisáží na počátek července.
Pro Coolinku, na hradě sloužím už 458 let a nikdy v životě jsem tu žádného ducha neviděl...
LV
19:15 - 11.6.2009
Dobry den,
doslechla jsem se, ze pry na hrade Veveri je momentalne nejaka vystava historickych zbani. Bohuzel jsem o tom na strankach nic nenasla, nemohl by mi prosim nekdo napsat nejake blizsi info? Dekuji a preji hezky den :)
Hradní duch
10:35 - 11.6.2009
Coollinko, už to nehulte..
Randolf
11:59 - 7.6.2009
Díky, super, ale uvítal bych více víkendových akcí pro děti i mimo prázdniny.
byly jsme 800metrů od hradu a i když jsem se přiblížila a stáli jsme na mostě,tak jsem slišela někoho kdo křičí a volá o pomoc,poto jsem jen slišela nějakou hudbu a viděla v okně hned v té budově vedlo hradu nějakou postavu bez tváře jen bílí snín,je možné že jesem viděla opravdového ducha?ale i dalohledem když sem se dívala sem viděla stín a k tomu rudé svítivé oči,to už jsem tak mimo nebo je to možné?
Judita
15:31 - 11.5.2009
Děkuji za hezkou neděli, kterou jsme strávili na hradě Veveří !!! Vstupné - dostupné, záchody- zdarma a čisté, občerstvení- ucházející, vinotéka - výborná ! Děkuji všem, kteří se o hrad starají, peníze investují !!!
David a Terezka
20:58 - 13.4.2009
Moc se nám u Vás líbilo......
Koty
12:12 - 25.3.2009
Ahoj Ahoj! na hradě jsem byl kdysi dávno, asi před 10 lety? přijeůli jsme tam na výlet se základkou a hned odjeli, bylo totiž zavřeno . Vím že to bylo zchátralý a strašně obrovký...
od té doby jsem tam nebyl ![]() Jak ale začne sezona a bude teplej razíme tam na kolech s přítelkyní!! už se těším a držím palce při opravách a uvádění do původního stavu. PápáDobrý den, chtěla jsem se zeptat, jak se člověk může stát kastelánem.Mám přání se jím stát taky,ale asi nespolnitelné, ale ráda bych věděla jak je to možné,děkuji
Daniela
13:13 - 21.10.2008
Dobrý den.Byla jsem na Hradě 18.10.a musím říct,že snad poprvé.Je to ostuda.poněvadž jsem z Bítýšky.Moc se mi tam líbilo.Byla jsem nadšená.Příjemně bylo ve vinotéce,moc dobré vína.celkově ten nádherný výhled.Rozhodně budu navštěvovat Hrad častěji a v sezoně.Moc pěkné děkuji.
Hradní duch
21:33 - 3.9.2008
Podívejte se o pár příspěvků níž, tam se k tématu svatebních obředů vyjádřil pan kastelán. A nejde to.
Dobrý den, chtěla bych se optat, jestli lze u Vás ve vnitřních prostorách hradu uskutečnit svatební obřad? Děkuji za odpověď.
Byla jsem zde dne 20.8.2008. Jedna místnost, která byla zcela opravená, ale stálo to za to. Nejvíc se mi líbil obraz Josefa II. a také nové fresky.
Martina z Brna
12:51 - 14.8.2008
Byla jsem tu dne 12.8.2008 po moc dlouhý době a moc se mi tu líbilo. Hodně se tu změnilo a pevně doufám, že se i brzy změní skleníky, ikdyž důležitější jsou ty hlavní budovy hradu. Tyto Vaše stránky jsou moc pěkný a byla jsem hodně překvapena, těmi starýmy fotkami před II. sv. válkou, jak byl hrad krásný.....je to moc prima, když člověk se může podívat jak to bylo předtím, jak po sv. válce a jak teď se to znovu vrací do krásy. Moc se mi to líbí
...PS: i cesta parníkem je sem moc prima
Pavlíčková Hana
11:22 - 14.8.2008
Dobrý den, jsem v Brně na dovolené. Plavba lodí a prohlídka hradu je hezká. Hrad je nádherný, je sice v hrozném stavu díky minulé době, ale prohlídku doporučím všem. Neformální prohlídka s průvodkyní je výborná, nafotila jsem pár fotografií (pohled z hradu na přehradu je fascinující), koupila pár suvenýrů a poseděla v bufetu. Děkuji za příjemné odpoledne.
Hradni duch
23:23 - 5.8.2008
Pruvodce nezodpovida za trasu prohlidky ani za text vykladu..
Hrad jsme navštívili potřetí (poprvé v roce 2005).Tehdy jsme byli nadšeni, průvodce vynikající,protáhl nás palácem,půdou,zadním traktem. Nyní jsme byli zklamáni. O anglickém traktu nic,prachové věži nic,všude jen cedulky.S obnovou se v dnešní době víc udělat nedá, se službami průvodcovskými ano.
Hradni duch
17:43 - 18.7.2008
A neni to nahodou znamka punku?
Vášnivý turista
0:58 - 12.7.2008
Tak jeden malej černej pes tam opravdu straší již delší dobu...
Hradní duch
0:24 - 12.7.2008
A taky tam straší černej pes a mrtvej kostelník.
Pavel ZdílnaPavel z. ®
0:50 - 9.7.2008
Pane Hahorka. Mockrát vám děkuji za odpověď. No dost mě zaujala ta historka o tom vysokém papaláši z VSZ. Jako máte pravdu, že to byli fakt hovada. Myslí si tu někdo, že se podaří odstranit všechny ty věci, které tam komunisti zanechali? (betonové nástřiky, jídelna, záchody...)
Takjo, bylo tam VUT a jeste predtim tam bylo lesnicke uciliste VSZ a byla to pekna hovada. Tez tam meli papalasi "smajchlcimry" a poradaly se tam dost drsny parby. Vypravi se o tom, ze si tam nejaky hlavoun z VSZ nechal probourat dvere primo freskou, protoze se mu nechtelo obchazet dalsi mistnost kdyz sel mocit. A taky se zkuste zeptat (ale opatrne) domorodcu (z Veverske Bitysky) kam se podel nabytek a dalsi vybaveni z Hradu po valce. Traduje se, ze mistni "antifasisti" si v dubnu 1945, pote co zmizelo gestapo z Veveri, zasli tzv." vzit co jim patri" a rozkradli co mohli.
![]()
Pavel Zdílna
9:21 - 6.7.2008
Hradní duch: jojo. Máš pravdu. Bylo tam lesnické učiliště. Spletl jsem to. A díky za odpověď.
Hradní duch
1:14 - 6.7.2008
Milý pane Zdílno, radši si tam zajděte ještě jednou, máte v tom pěknej maglajz..žádný ČVUT tam nikdy nebylo, bylo to VUT a internát tam mělo lesnický učiliště. A zásuvky neměli, strkali si zástrčky do pr...odlužovaček. Maucta.
Pavel Zdílna
19:30 - 4.7.2008
Dobrý den. Byl jsem asi před týdnem na hradě Veveří. Byl jsem tu poprvé v životě. To by mě fakt v životě nenapadlo, co dokázali komunisti udělat za sviňárny. Takhle chtěli zničit hrad. Jako na Špilasu jsem viděl dílo, které tam udělali němečtí okupanti za války, ale tohle...!!! Tady fakt udělali komunisti pěknou sviňárnu a ukázali, co jsou za... Jako fakt. Takhle ničit památku. Jsem velice rád, že se snažíte ten hrad opravit a vrátit ho znovu do původního stavu. Jako docela by mě zajímalo, jaké věci se tam například našli po původním internátu ČVUT? Pokud to někdo ví, tak to sem napište. Jestli se tu našli třeba i nějaké kuriozity. Jako když jsem tam viděl ty vodovodní trubky. Bylo mi nanic z toho, co komunisti dokázali udělat za prasárny... Byli na pokojích toho intru i zásuvky?
Vášnivý turista
20:35 - 1.7.2008
Mýlíte se pane Anonyme. Pan Mlčoch bude nejspíš pouze provokatér... Pokud jím náhodou není, pak vězte, že v tom případě opravdu není POUZE kouskem hověziny...
ANONYM
12:27 - 28.6.2008
Ten Mlčoch je ale kus vola ...
Já jsem tam byl že školou u vám na hradě Veveří a tam bylo hezký tak u vám zase někdy příjdu podíma papapapapa Michal Štejdíř.
Hradní duch
0:50 - 15.6.2008
Ó pane Jane, jak jste nám již chyběl.Radši snad ani letos nechoďte, zase byste byl zklamanej.Halelůja.
Jan Mlčoch
16:01 - 14.6.2008
Chystám se navštívit v průběhu léta hrad Veveří a podívat se, co se událo za změny od mé poslední návštěvy. Už jsem zjistil, že je tu v diskuzi i nějaký "antimlčoch". Ale to mi nevadí, myslím, že kritika je důležitá.
Mám pár bodů ke zlepšení fungování hradu jakožto kulturní památky otevřené pro veřejnost: 1) Pokud ještě nejsou zrušeny poplatky za použití WC, zrušte je! 2) Vstupné za prohlídku hradu by se mělo platit hned u vchodové brány v plné výši. Do vstupenky by měl být zahrnut i plánek hradu se všemi atrakcemi, které areál hradu nabízí, dále informace o kulturních akcích konaných na hradě. Za jednotné vstupné by si tak měli návštěvníci možnost projít (včetně interiéru s průvodcem) areál dle své chuti. Vstupenka by platila na celý den. 3) Zřízení kvalitní restaurace na hradě. Pokud vím, na hradě je jen kiosek, který již dnes neodpovídá komfortu, jaký je na předních památkách požadován, zvláště některými cizinci. Chápu, že to je těžká, nepříliš operativní změna, která si vyžádá větší investici a nalezení provozovatele restauračního zařízení na hradě, což jistě není tak úplně jednoduché.
jarmilka
18:22 - 12.6.2008
A zase jen samé klikyháky... Raději kdyby turisté napsali nějaké nové zážitky z návštěvy Veveří, aby i lidé jako já, kteří se na hrad dostanou opravdu jen velmi sporadicky, byli trošku v obraze... K malé výtce připojuji obrovký pozdrav!
![]()
Vášnivý turista
0:15 - 23.5.2008
Jarmilko, můžete být klidná
Jedná se s největší pravděpodobností o jakýsi neúspěšný útok spammerů. Chybka rozhodně není u Vás!
jarmilka
21:53 - 21.5.2008
Zdravíčko, co znamenají ty klikyháky v některých vzkazech? Myslím jako celý vzkaz z klikyháků. Nebo je to jen chyba na mé straně? Mír s vámi. Slunce v duši...:)
Petr Vorobok
8:13 - 16.5.2008
Dobrý den, vyžil jsem prodloužený víkend a navštívil Váš hrad. Byl jsem mile překvapen, naposledy jsem hrad navštívil asi před pěti lety a pokrok je vidět všude. V dnešní době kdy nejsou peníze na kulturu je to obdivuhodné.
Petr Vorobok
Petr Fedor
20:15 - 4.5.2008
K časté otázce na svatební obřady budiž zopakováno: "Svatební obřady lze na hradě Veveří pořádat jen a pouze v těch prostorech, kde neprocházejí prohlídky s průvodcem. V praxi to znamená téměř kdekoli v exteriérech, ovšem pouze ve dny, kdy takovýto obřad nebude kolidovat s některou z větších pořádaných akcí.
je možné na hradě také pořádat svatební obřady? Děkuji
Petr Fedor
16:07 - 16.4.2008
Děkuji všem Vám, kteří jste zde po celý rok byli ochotni psát své názory a připomínky na stále ještě jen provisorní zpřístupnění areálu Státního hradu Veveří.
Vězte, že čas od času čtu vše, neboť opravdu každý Váš názor je vždy zajímavý. V letošním roce se toho na hradě opět poměrně hodně změní, jsem zvědavý na Vaše reakce a na závěr připojím prosbu: Pokud jakákoli z Vašich připomínek končí otazníkem a nemyslíte to jen jako otázku řečnickou, obraťte se přímo na mne kastelan@veveří.cz. Odpověď bude rychlejší. Hezké jaro Petr Fedor kastelán SH Veveří
Vášnivý turista
20:31 - 15.4.2008
Zajímalo by mě jestli už některého z blbců, co ječí kvůli deseti korunám vstupu u brány napadlo, ...že platit za vstup do památkovách objektů je vcelku běžné.<br />
P.S. Ječet na pana F. za tímto účelem (ani za jiným) bych nikomu v jeho vlastním zájmu nedoporučoval !!!
Anti Mlčoch
12:32 - 15.4.2008
Dlouho jste nepsal žádnou kritiku na personál hradu, proč tam vlastně nejdete provádět sám?
Ruprecht
12:31 - 15.4.2008
Zajímalo by mě jestli už některého z blbců, co ječí kvůli deseti korunám vstupu u brány napadlo, že pláčou na špatném hrobě a že by měli ječet na pana F.
Zdravím všechny na hradě. Tak jsem se byl po zimě podívat a co to nevidím!!! Vlastně vidím!! Perfektně vyčištěné příkopy a nádherné hradby. Prostě paráda!! To muselo dát spoustu práce. A taky krásná nová cestička okolo hradu! To návštěvníci jistě ocení! Jen ta spodní přístupová cesta má divnou dlažbu. Měli jste tam dát menší kameny. A ty mezery mezi nimi jsou taky moc veliké. Důchodcům a maminkám s kočárky se tam musí špatně chodit... To je zatím vše
Jen tak dál!!
Hradní duch
20:49 - 2.3.2008
Jestli to nebude za A tím, že hrad nemá zbytečných dvě stě tisíc nebo za B tím, že by se tam na jednu prohlídku nemohlo vzít víc než deset lidí. A taky tam máme poštolky, kterým by se ten frmol asi nelíbil. Kdybyste měl ale Gepe zbytečných dcě stě papírů, tak sem s nima, my už je nějak využijeme.
Zdravím a fandím, jen nechápu, proč se aktivity na hradě více nezaměří na NEJVETSI lakadlo hradu, britovou vez. Kdysi na pocatku 90. let jsem byl nahore a ten rozhled, to je nadhera, ktera se neda popsat. V dnesni dobe boomu rozhleden a vyhlidkovych vezi by to bylo rozhodne nejvetsi lakadlo hradu.. A nechat nejakeho tesare vybudovat nove schody do veze by urcite nestalo vic nez tak 100-200 tisic korun... A byla by to asi nejlepsi investice do hradu!!!
Hradní duch
14:48 - 1.12.2007
To si piš, vzhledem k tomu, že hrad stojí na skále je tam chodeb jako máku. Další vedou do Tišnova a do Rosic. A nedivil bych se, kdyby vedly i do Řitky.A nejou zasipané ale zasypané!
ANONYM
11:22 - 1.12.2007
ŘÍKÁSE ŽE POD HRADEM JE CHODBA A TA KONČÍ V OSROVAČICÍCH VE ŠKOLE JAK JE STODOLA ALE JE PRÍ NA ZAÁTKU A NA KONCI ZASIPANÁ .JE TO PRAVDA?
Zda-li muj pravopis je jedine nad čím ste uvažoval tak je mi Vás líto
ANONYM
11:56 - 26.11.2007
předtím než začnete vyhledávat dotace, pane budoucí kasteláne (snad ne), doporučovala bych zopakovat si pravopis!
Velice mne mrzí že zde nejsou uvedeny v rubrice obnova a rekonstrukce ZADNE informace trebas o jake dotace jiz bylo zazadano jake byli zamítnuty. Vidím a domnívám se ze stejne jako ja tady ma k hradu citovou vazbu většina lidí a myslim si že každej by se mohl poohlednout trebas na netu na mozne dotace z EU a ty pak doporucit. Kruci když už se nam čistí přehrada proc to tam nedat celí do kupy. Kdyz bude vše O.K. tak to přiláká lidi ty prinesou další finance a hnedle to bude o necem jiném. a taky mne mrzi že krom léta a to jeste ne celeho se neporadají různé akce ktere by hrad jeste vice zpopularizovali.
Jana ®
22:19 - 7.11.2007
Ahoj. Bydlela jsem na hradě v 70letech. Miluji ho. Nádherné dětství. Při obnově držím pěsti. Jana S.
Stačí, mockrát děkuji :)
Hradní duch
20:28 - 3.10.2007
Podle mých informací je tam na památku obětí druhé světové války. Skalka, na které kříž stojí, je pozůstatkem původního mostu, který padl za vlast na konci války při ústupu německé armády. Snad to stačí..
Dobrý den, prosím vás nevíte někdo něco o kříží v přehradě pod hradem? Velmi by mě zajímalo, proč tam je, ale bohužel nevím, kde začít hledat... Moc děkuji :)
Jan Mlčoch
10:22 - 2.7.2007
Stránky jsou málo aktualizované, i když jinak pěkné, třeba bych zde rád viděl více aktuálních informací o probíhající rekonstrukci hradu, vím různé info lze nalézt i jinde, jenže tyto stránky se pyšní přímo doménou hradu...
Helena Ypsilanti
15:33 - 18.6.2007
Nejlepší bude asi obrátit se přímo na pana kastelána, email a číslo najdete v kontaktech.
Hradní duch
11:12 - 11.5.2007
To skoro vyznělo tak,jako že to má něco společného s hradem..mě třeba vykradli auto na parkovišti u jednoho obchodního domu..jakmile je někde hodně lidí a hodně aut,tak se tam prostě krade...
Jan Dubský
22:35 - 23.4.2007
Veveří sice bylo prodáno, ale v souvislosti s tzv. pozemkovou reformou, která v několika vlnách decimovala velkostatky u nás již za první republiky a byla dosti pofiderním činem. Inu - náš národ byl již dosti levičácký a nevážil si svých elit nejen za komunistů ale i za té mnohdy falešně a pokrytecky zbožňované první republiky. Stejně si myslím, že o Veveří by dnes nikdo nestál.. Dále bych rád vyvedl některé lidi z omylu, že na památky v soukromých rukou se nepřispívá ze státní kasy - to není vůbec pravda, dotace jsou časým jevem i zde..
Komtesa
20:10 - 22.4.2007
Jistě plavovlasý princi,
stav se za námi, je nám po Tobě tak smutno. Rády Tě uvítáme, ale doval s sebou zapik, víš co se s ním stalo, že?
Hradní duch
17:07 - 20.4.2007
Já teda vůbec nevím,proč to píšete zrovna tady,protže Veveří bylo prodáno a nikolivěk zestátněno případně normálně zabaveno.
Hrabě
14:30 - 20.4.2007
Nechápu jak je možné že se chudý stát vynakládá finanční prostředky na právní úkony aby znemožnil navrácení majetku šlechtickým rodinám? Sám nemá finance na udržování hradů zámků a tvrzí a myslím že příkladem může být několik desítek hradů a zámků které stát dokázal zničit. Jsem pro navrácení všech těchto statků neboť je dokázáno že o vlastní majetek se staráme lépe než o věcí které jsou nás všech a tedy nikoho.
Hradní duch
14:48 - 19.4.2007
Vy jste mi ale povedený šťoura!
ANONYM
13:10 - 18.4.2007
web je moc pěkný, ale během prvního pohledu jsem hned našel dva překlepy
Dobrý den, v pondělí 9.4. jsem na hradě byla a ráda bych podotkla, že mi vůbec nevadilo zaplatit pár korun hned u vchodu a procházet s pocitem, že jsem přispěla třeba i nepatrně na tento úžasný hrad. Na prohlídce jsem sice nebyla, ale i tak nemám pocit, že bych odcházela ošizená o krásné zážitky. Také bych ráda poděkovala panu kastelánovi za jeho obětavou snahu a úsilí věnované hradu Veveří, držím Vám pěsti, ať se Vám i nadále daří.
Karkula
10:07 - 8.4.2007
prosím, nechcete dát na web fotky srovnání? Rok 1948 a plus stav před opravami? To co máte na nástěnce v Anglickém traktu??
Ahoj, byla jsem tam včera, hrad je otevřenej, je tam občerstvení i vinárnička, a opíkaj tam klobásky a kuřata.
Jakub
13:20 - 5.4.2007
Drzim palce při obnově hradu...!
Mecerod
21:24 - 4.4.2007
Ahoj komtesy, skláním poklonu až k nohám! Kdy budete na hradě? Že bych se stavil? Tolik se mi stýská ...
Jsem moc ráda, že obnova a rekonstrukce hradu probíhá takovým tempem a tak úspěšne. Konečně se s ním po tolika letech děje něco pozitivního. Doufám, že časem budu moci využít možnost uspořádat zde vlastní svatbu.
![]() Milé překvapení! Včera (2.9.2006) jsem absolvoval s celou rodinkou celodenni vylet na hrad Veveří a vubec toho nelituji - moc zajímavá prohlídka, odborný výklad průvodkyně, možnost si všechno prolézt a prozkoumat (jen škoda že se nesmí uvnitř fotit),nádherné počasí-vše bylo moc fajn a určitě se brzy zase přijdeme podívat.Hlavně jak bude pokračovat rekonstrukce hradu, který minulý režim nechal tak zdevastovat.Díky Radek
Hradní duch
21:18 - 5.7.2006
To byste se, pane Dubský, divil, kolik lidí se jde prostě jen tak projít a kolik lidí se na Vás ještě podívá jako na exota, když se zeptáte, zda mají zájem o prohlídku interiéru protože "tam stejně nic k vidění není" Taky je zajímavé, že nejmenší námitky proti placení vstupného do areálu mají studenti a důchodci a největší obvykle mladé rodinky ve značkovém oblečení s drahými mobily a foťáky na krku, to taky o lecčems svědčí. S úctou a pozdravem HD
Jan Dubský
22:17 - 22.6.2006
Hradnímu duchovi..
To nevím, o co teda mají zájem ti návštěvníci, když jdou na hrad, než o prohlídku hradu.. To je jako bych šel do restaurace a nedal si nic k pití a jídlu.. Ani se nedomnívám, že by klesl počet návštěvníků, ono stejně není ani třeba moc usilovat o návštěvníky, kteří na hradě nechají jenom pět korun.. výhrady mít můžou, ale ať se raději sníží daně a běžný provoz památek se platí hlavně z peněz těch, kteří je navštěvují... Něco jiného jsou rekonstrukce, které mají památky zachovat příštím generacím, ty ať jsou placeny ze státního rozpočtu!
Hradní duch
9:31 - 22.6.2006
Vážený pane Dubský!
Můžu zodpovědně konstatovat, že nejsem kastelán hradu Veveří ani Kulíkov ani žádného jiného. Domnívám se, že valná část návštěvníků hradu nemá zájem o prohlídku a pokud by museli platit u vchodu vstupné komplexní, které navrhujete, tak by k tomu měli výhrady, ovšem naprosto pochopitelné. Takže pokud s tím máte takový problém, doporučuji navštěvovat výhradně zahraniční památky.
pan Krbec
20:16 - 21.6.2006
Na opuštěném hradě Kulíkov řádí duch bývalého hradního pána, Ruprecht. Má rád špínu, prach a pavučiny, svého sídla se nehodlá vzdát a neustále vymýšlí drobné lumpárny. Pan Krbec má ale pro strach uděláno a jako kulíkovský kastelán nestrpí na hradě žádný nepořádek. Statečně mu při tom pomáhají jeho zvířecí kamarádi – kocour Kokeš, učená sova Kukula a kavka Kocanda.
Jan Dubský
22:34 - 20.6.2006
Kdo je to Ruprecht nebo Hradní duch? Je to kastelán? Platí se i na záchodech a ještě i na nádvoří a ještě i za prohlídku zvlášť? To bychom mohli platit ještě za výhled, za umytí rukou, za šlápnutí na parkety nebo na na starou dlažbu, za posazení na lavičku, atd... Proč raději nedáte návštěvníkům zaplatit plné vstupné, zahrnující veškeré služby, hned u vchodu do hradu, jak je to běžné v zahraničí, a obtěžujete návštěvníky dílčími platbami za kdejakou drobnost?! Samozřejmě při koncertech a podobných akcích, konaných na hradě, by se režim placení upravil!
Ruprecht
20:25 - 19.6.2006
Pane Krbec, platí. Ale je to pakatel (10,- a 5,- Kč), a kastelán Tvého formátu určitě pochopí, že za tak směšnou částku uvidí spoustu zajímavých věcí (např. krásný pohled na hrad z ochozu nebo původní přemyslovský sklep, ale taky zářný příklad toho, jak se předešlá generace zachovala k majestátu královského hradu).Takže neseď pořád jenom na tom svém Kulíkově a přijeď se podívat. A vem s sebou i svoje zvířátka. Zdraví Ruprecht!
Na hrade sa mi velmi pačilo,je to velmi prekrasna kulturna pamiatka.Stretol som tam vela prijemních ludí,počnuc Kastelana ktorí je človek na pravom mieste. bol by som rad keby sa tato pamiatka zachvala aj pre buduce generacie.
pan Krbec
13:38 - 14.6.2006
Hele Ruprechte zaslechl jsem, že se snad na hradě už platí také za vstup na nádvoří?
Pondělí - zavírací den
Milý Dee, v pondělí je zavírací den, tudíž jsou zavřeny brány a z tohoto důvodu se nedá dostat ani na nádvoří hradu. Špatné vedení těchto stránek
Stránky vypadaly zprvu nadějně, poté se zkazily, málo aktualizací, nejasný provozovatel těchto stránek, i již řadu měsíců nefungující odkazy, musím říci, že tyhle stránky jsou vedeny extrémně špatně. Zde v knize hostů si vesele rejdí spameři.. Kdo odpovídá na dotazy v diskuzi? Provozuje tyto stránky přímo správa hradu? Tyto výtky se netýkají přímo samotného krásného, ale bohužel zanedbaného hradu Veveří, ani "jeho" zaměstnanců, i když ty by mohlo nekvalitní vedení těchto stránek zajímat! Myslím, že můj příspěvek bude smazán! :)
Dá se dostat v zavírací den v pondělí aspoň na nádvoří zámku, nebo ne? Děkuji za odpověď... >]
Nevím proč už dvakrát někdo vymazal můj dotaz, zkouším to tedy naposledy... Dá se dostat v zavírací den v pondělí aspoň na nádvoří zámku, nebo ne? Děkuji za odpověď... pro hradního ducha
díky ti... velikonoce
Ahojte, rád bych věděl, jak to bude s Veveří na velikonoční pondělí. Plánujeme tam výlet na kolech a asi by to nebylo nejšťastnější, kdyby jsme tam našli zamčenou bránu, o hospodě nemluvě. Díky za odpověď. Karel Profesionalita služeb
Dobrý den všem, na hradě jsem dělal průvodce v srpnu roku 2003, a tak znám prostředí hradu a věci s ním spojené celkem dobře. Je opravdu velkou zásluhou pana kastelána a samozřejmě i dalších osobností, že hrad vstává tak jako bájný Fénix z popela a stává se z něj významná kulturní a společenská instituce. Jde to i přes veškerou snahu poměrně pomalu, hodně závisí na finančních prostředcích... Mohu říct, že na hradě se mi průvodcovalo fajn, nesetkal jsem se ani s nepříjemnými a rýpavými návštěvníky, snažil jsem se vytvářet pro turisty, jedoucí na výlet, příjemnou atmosféru a některé s hlubším zájmem o hrad, odkazoval na literaturu, příp. i na pana kastelána. Tímto jen chci říct, že jsem oceňoval a velmi si vážil slušných a kultivovaných návštěvníků, a to samozřejmě i když měli některé kritické poznámky či připomínky. A i já jsme se snažil je svým výkladem zaujmout, pobavit, třeba i poučit... Šermířská představení se mi moc líbila, moderní hygienické zařízení pro návštěvníky hradu je obrovským počinem, k placení bych mohl argumentovat oním "Peníze nepáchnou", ale nevím, moc se mi to placení na záchodcích také nelíbí... Přeji všem zaměstnancům a brigádníkům na hradě mnoho úspěchů a návštěvníkům spoustu příjemných chvil při návštěvě této nádherné kulturní památky! DK profesionalita služeb
Vážení příznivci hradu Veveří, protože pocházím z Brna snažím se, kdykoliv se na čas vrátím domů,projít si oblíbená místa a zákoutí našeho krásného města. Hrad Veveří od svého znovuotevření mezi tato už neodmyslitelně patří.Na podzim 2005 jsem zde byla již po třetí a musím říct, že kvalita poskytovaných služeb stále stoupá. Ale bohužel i já musím zmínit drobná pochybení, která jako návštěvník vnímám zvláště citlivě. Myslím,že toalety zdarma a zajištění kvalitního osvětlení při pozdních prohlídkách (zejména v podzimních měsících)by mělo patřit ke kvalitnímu návštěvnickému zázemí. Naopak musím vyzdvihnout velmi korektní vystupování průvodců i paní pokladní.Každá prohlídka, kterou jsem zde zatím absolvovala byla vedena milou a dobře informovanou průvodkyní (samozřejmě vždy jinou). Protože sama mnoho let pracuji v oblasti cestovního ruchu nemohu souhlasit s výtkou, týkající se domnělé neprofesionality místního personálu. Některým lidem zkrátka není možné se zavděčit a pochválit snahu je vždy těžké!Já sama se velmi těším na další návštěvu. Pro pana Mlčocha
Vážený pane Mlčochu, plně s Vámi souhlasím. Příště bych Vám doporučovala vzíti si diktafon a příslušný výklad si nahrát, abyste měl nějaký hmotný důkaz pro podporu Vašeho tvrzení. Nejlépe je pak zakoupiti brožuru o hradu za 45,- Kč a důkladně ji nastudovat, abyste mohl průvodce opravit přímo při výkladu. A vůbec nejlepší, co lze udělat, je chodit na hrad několikrát měsíčně v různých převlecích, aby si Vás personál nezapamatoval. Má úcta LV Ohlas na kritiku
Jsem rád, že můj velmi kritický příspěvek zde rozproudil diskuzi o kvalitě personálu a vůbec poskytovaných služeb na hradě Veveří. Svůj příspěvek jsem si ještě jednou přečetl, i reakce na něj, a musím říct, že jsem byl až přehnaně kritický, nicméně za kritikou za to, že se na záchodcích platí, za to, že jsem byl v pokladně zle odbyt při neškodném dotazu a že těch chyb ve výkladu průvodkyně bylo přeci jen příliš, si stojím. I akce šermířů byla taková všelijaká, jen ne zdařilá, ale to budiž navýsost můj subjektivní názor. Den, kdy jsem hrad navštívil, si již bohužel nepamatuji, ale bylo to koncem léta. Nicméně věřím, že za takových deset let již budou služby na hradě profesionálnější, jak jsem zvyklý zejména ze zahraničí. Diskuse
S panem Mlčochem souhlasím jen zčásti, zrovna šermířské akce se mi celkem líbily. Ale úroveň personálu by šlo zlepšit. Byla jsem na hradě v létě před dvěma lety a bylo to lepší než nyní. Chápu, že je to jen sezónní personál, zejm. studenti, ale myslím, že i tak by na ně měly být kladeny poměrně vysoké nároky, co se týče kvality jimi poskytovaných služeb. konkatkt na p. Mlcocha
Prosim o kontakt na p. Mlcocha. Nebo, mohl byste mi prosim posat tu akci, kdy se Vam nelibil serm? Co bylo naplni te akce, neco specifickeho, ... Dekuji. Slečna pokladní je bůh!
Vážený pane Mlčochu, vy jste asi ztělesněním profesionality, ochoty a bezchybnosti, viďte? Podekovani
Dobry den, Rad bych podekoval za krasnou prohlidku dne 29.10.05. Ackoliv prohlidku rusila skupinka malych deti (chteli se podivat jen na strasidla) bylo to perfektni. S pritelkyni radi navstevujeme kulturni pamatky CR ale zpristupneni Veveri po dobu rekonstrukce je unikat. Konecne si clovek uvedomi, co se vsechno schovava za peknym hradem a kolik to vsechno vlastne stoji. Myslim si ale, ze pouceni o chovani pokladnich by bylo na miste. Jejich neochota a "otravenost" neposobi zrovna idealne pri vstupu do tak nadherneho hradu. Diky a snazte se, radi prijdeme znovu Návštěva hradu
Tento víkend jsem navštívil hrad. Navštěvuji jej pravidelně již několik roků a sleduji stav oprav. Doufám, že páni poslanci odhlasují dotaci na opravu. Paní v pokladně byla milá (při minulé návštěvě nám „zdarma“ pohlídala kočárek mého vnuka a to že průvodci občas něco popletou – to je standardní i na jiných hradech. Všiml jsem si oprav v interiéru a hradu také svědčí vykácení části porostu. Škoda, že není lepší cesta od lodí. Zdá se mne docela nebezpečná – auta. Škoda, že v pokladně neprodáváte suvenýry a toalety jsou také trochu pro důchodce z ruky. Všechno nejlepší všem na hradě. Ing. Dušan Malý kniha návštěv
Poznámka pro webmastera - Při zobrazení návštěvní knihy nevidím posledních několik písmenek z každého řádku. A mám přitom ten nejběžnější prohlížeč IE6 se základním nastavením. Dotaz
Dotaz na: Jan Mlčoch. Dobry den. Ktera akce se Vam konkretne nelibila? Co bylo naplni teto akce nebo kdy se tato konala. S pozdravem Puskin. Placení na záchodě.. a další
Považuji za nedobré, že se platí za použití WC na hradě Veveří. Kromě toho se mi nelíbí váznoucí a amatérská organizace kulturních akcí na hradě, neprofesionalita sezónního personálu (průvodci a osoba v pokladně, jejich neochota, chyby ve výkladu..) Slyšel jsem, že pan kastelán je velmi schopný a kvalitní člověk. Jeden člověk ale asi celý hrad neutáhne, když kolem něj vládne apatie, chaos, zájmové skupinky tzv. šermířů a hlavně nezájem vyšších míst o osud této cenné památky. Autorské právo - pohlednice
Dílem je pohlednice (alespoň je jako dílo chráněna), ať už v digitální podobě, či na fotopapíře. To znamená, že je jako dílo chráněna, to jest ji každý nemůže svévolně kopírovat a používat, jak se mu zlíbí, je potřeba svolení autora, či příp. držitele licence na používání díla. Scanováním nové dílo nevznikne, ale pracujeme již s dílem existujícím, které je chráněno, příp. po vypršení ochranné doby je již volné k užití. Autorské právo
Mám pocit, že Autorský zákon se zcela jistě netýká "díla", které vzniklo skenováním. Docela mě to pobavilo ... Re: Z Prahy na Veveří
Já mám s personálem hradu ty nejlepší zkušenosti. Hrad jsem navštívila několikrát, naposledy před měsícem a bez problémů. Zvláště si pamatuji dvě prohlídky, jednou s kastelánem, opravdu osobnost... A potom svoji první návštěvu hradu v létě roku 2003, byl tam moc sympatický mladý průvodce.. Ale třeba slečna, která nás prováděla naposledy, byla také skvělá.. Děkuji za zpřístupnění hradu. Z Prahy na Veveří
Z Prahy na Veveří jsme se dostali díky služební cestě do Brna ve všední den. Dámy u pokladny byly nepříjemné a když jsme prosili o turistickou známku, šokovala nás odpověď, že ji dostaneme JEN v SOBOTU a NEDĚLI v prodejně upomínkových předmětů. Vzhledem k tomu, že návštěvnost nebyla téměř žádná, jistě by tyto dvě nevlídné dámy nezatížilo, kdyby s pohlednicemi prodávaly i turistické známky. Nebo umí počítat jen do 50? - tolik totiž stojí vstupné na hrad. jeste jednou pohlednice
Myslím,že spor chápu, v právu se vcelku dobře vyznám (alespoň v této oblasti), a musím konstatovat, že internet a jeho možnosti v mnohém předstihl vývoj práva a regulaci vztahů v elektronickém styku. Existuje i ochrana počítačových databází, programů (Microsoft), atd. Myslím, že ale v tomto konkrétním případě jde spíše o morálku, než o právo! Hlavně, že si to zainteresovaní (snad) vyřídili mezi sebou ke vzájemné spokojenosti! Přeji dobrou pohodu! jeste pohlednice
reaguji na Napsané: 2005-09-11 (22:40:20) Nepochopil jsi zrejme jejich spor. Historicke pohlednice nekdo musel nekde koupit na burze pohlednic (a neni to zadarmo), pak je musel naskenovat, cimz pridal svou hodnotu a umistil na web. Tim padem na tuto konkretni oskenovanou pohlednici ma jaksi narok, na ten konkretni elektronicky soubor, ne? Tak to chapu ja. Jiny clovek si samozrejme jinde muze udelat taky sken, coz je ovsem uz jiny soubor, jina prace ... Pohlednice
Dobry den. Jen chci vsechny informovat, ze jsem na dotaz odpovedel, ale pouze soukromym e-mailem. Nejsem tedy nikdo anonymni a k zalezitosti jsem se tazateli jiz vyjadril. Slava hradu a praci vsem, kteri se snazi o jeho dalsi existenci. Puskin. ještě pohlednice
Hrad patří státu, tedy nám všem a vlastně nikomu. Preferoval bych soukromé vlastnictví, ale hrad je tak zdevastovaný, že by o něj nikdo neměl zájem. Správu hradu má na starosti Národní památkový ústav. Fotografie hradu si může pořizovat, kdo chce a může je umisťovat na web. Na své vlastní fotky mu však vzniká autorské právo, tedy copyright. Takže je nemůže kdokoliv svévolně používat a rozšiřovat, jen se svolením autora. pohlednice
Nechápu to, komu patří hrad a web? Nemají vlastníci hradu právo o prezentaci? Není to náhodou naopak .. není hrad není fotografie !!!!!! Kdo vám dovolil ukazovat pohlednici hradu ??? dotaz
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli se na Vašem hradě provádí svatební obřady? Děkuji. Pohlednice
Na pohlednice nemáte žádná autorská práva, ani jiná podobná. Zákon č. 121/2000 Sb., o právu autorském, sice v paragrafu 2 odst. 2 považuje fotografii (původní) za dílo, které je chráněno autorským právem, ale zároveň paragraf 27 stejného zákona omezuje délku trvání majetkových práv k dílu. Jelikož je fotografie stará, je dle par. 28 stejného zákona již "volná" a každý ji může beze strachu použít! To, že jste si ji dali na web, je totálně irelevantní! Pana "Puškina" mimochodem neznám! pohlednice
Rád bych, kdyby se mi člověk pod jménem Puškin ozval a vysvětlil, proč převzal do zdejší galerie ze stránek našeho sdružení tři historické pohlednice hradu aníž by si vyžádal náš souhlas. Sláva HRADU
Patřím ke generaci padesátníků a Hrad Veveří znám již 40 let. Mám v blízkosti chatu a tak změny bedlivě sleduji. Co pro jeho znovuzrození dělá pan kastelán Fedor je obdivuhodné. Moc mu za to děkuji. Jen tak dál. Hrad je naše chlouba a radost. Jen bych nerad, aby se z tohoto nádhreného místa stala do budoucna pouze záležitost komerce a levné zábavy. Hrad Veveří
Ještě sem na vašem hradu nebyla, ale už brzy se tam chystám. Doufám že to tam bude hezké. Ale myslím si že ano. Až se tam podívám znovu vám napííšu. Klára DÍKY VEVEŘÍ
Díky Veveří. Navštívil jsem Váš krásný hrad se svojí rodinou a moc se nám zde líbilo. Doufáme, že seženete peníze na jeho další rekonstrukci. Určitě se sem ještě vrátíme. Pozdrav a dík
Díky za vaše pěkné stránky o hradu Veveří. Jsem rád, že jsem se přece jen dočkal doby, kdy se hrad začíná sice pomalu, ale přece jen, probouzet k životu. Všechny zdraví Petr, občasný, leč rád se vracející návštěvník hradu.
|
Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému. |